No respectar les promeses del Tractat sobre el Comerç d'Armes afavoreix les atrocitats

El 2 d'abril de 2013, 155 estats van votar en l'Assemblea General de l'ONU a favor d'adoptar el TCA. Des d'aleshores ja l'han firmat 118 països. ©Amnesty International

Milions de persones a tot el món seguiran patint les conseqüències letals d'un comerç global d'armes mal regulat fins que molts més governs actuïn amb rapidesa perquè el Tractat sobre el Comerç d'Armes (TCA) entri en vigor; així ho adverteix Amnistia Internacional un any després de l'adopció del Tractat per una aclaparant majoria en l'Assemblea General de l'ONU.

2 d'abril de 2013155 estatsvegeu el llistat a sota

Brian Wood Armes sota Control i Drets Humans

Fins ara, només 13 estats han ratificat el TCA a tot el món.

Espanya, Bèlgica, Alemanya, Mèxic, Noruega, Sèrbia, Islàndia, Costa Rica, Antigua i Barbuda, i Trinitat i Tobago

República Txeca

Canadà, Israel i els Estats UnitsPakistan i Ucraïna

Xina i la Federació Russa