XXX ASSEMBLEA GENERAL D'AIC - 6 d'abril de 2024

Benvolgudes sòcies, benvolguts socis d'Amnistia Internacional Catalunya,

Em plau convocar-vos a la XXX Assemblea General d’Amnistia Internacional Catalunya, que tindrà lloc a Terrassa, al Centre Cívic Ca n’Aurell, el proper dissabte 6 d’abril.

Amb aquesta carta no només us vull convidar a assistir a aquesta Assemblea, sinó que a més m'agradaria animar-vos a participar del que és l'òrgan més important de presa de decisions de la nostra organització. La participació dels socis i les sòcies en aquests espais és senya d'identitat d'Amnistia Internacional, i per això us voldria animar a prendre-hi part activament. A més, l'Assemblea és una oportunitat ideal de trobada amb la resta de sòcies i socis de Catalunya i una ocasió única per assabentar-nos de primera mà de què fa la nostra entitat.

Com correspon, repassarem què hem i retrem comptes de l'activitat de l'any 2023, però també tindrem la mirada posada en el futur i presentarem el Pla d'Acció i el Pressupost per a aquest 2024. A més, debatrem les propostes de resolució que es presentin i votarem per escollir les persones que ens representaran als nostres òrgans de govern.

Assistint a l'Assemblea podeu exercir els vostres drets com a socis i sòcies, presentant propostes de resolució per debat i votació, o fins i tot, presentant la vostra candidatura per a algun dels càrrecs vacants actualment. Teniu adjunta tota la documentació relativa a l'ordre del dia, els càrrecs vacants i com inscriure-us.

Vull aprofitar aquesta carta per acomiadar-me com a presidenta d'Amnistia Internacional Catalunya, ja que acabaré el meu mandat en aquesta Assemblea. Aquests sis anys formant part de la Junta Directiva (els dos últims com a presidenta) han estat una oportunitat increïble de representar la nostra organització i col·laborar amb la resta d'activistes i el personal que conformen la nostra entitat. Vull agrair-vos personalment el vostre suport a Amnistia Internacional Catalunya i també la vostra feina durant tots aquests anys on hem viscut moments complicats que hem superat plegades, i sé que tots i totes juntes continuarem fent possible que la lluita pels drets humans al món segueixi endavant.

Una abraçada,

Blanca Hernández Martín
Presidenta d'Amnistia Internacional Catalunya

......................................................................

CONVOCATÒRIA DE LA XXX ASSEMBLEA GENERAL D'AMNISTIA INTERNACIONAL CATALUNYA (AIC)

Benvolguts/des companys/es,

D'acord amb el que s'estableix als nostres Estatuts i al Reglament d’Assemblees, em plau convocar-vos a la XXX Assemblea General Ordinària i Extraordinària d'Amnistia Internacional Catalunya (AIC) que se celebrarà a Terrassa, el proper dissabte 6 d’abril de 2024 a les 10.00h, al Centre Cívic Ca n'Aurell (Plaça del Tint, 4 - 08224 Terrassa), amb l'ordre del dia següent (minutatge orientatiu):

• 09.30h – Obertura del procés d’acreditació (fins a les 10.30h)
    • 10.00h – Obertura de la sessió plenària.
    • 10.35h – Constitució de la Mesa de l'Assemblea i lectura i aprovació, si s’escau, de l'informe de la Comissió Preparatòria de l'Assemblea (CPA).
    • 10.40h – Aprovació de l'ordre del dia.
    • 10.45h – Aprovació, si s’escau, de l'acta de la XXIX Assemblea General Ordinària i Extraordinària, celebrada l'1 d’abril de 2023.
    • 10.50h – Aprovació, si s’escau, de la memòria de la Junta Directiva i del seguiment de les resolucions aprovades en Assemblees anteriors.
    • 11.20h – Presentació i aprovació, si s’escau, de l'informe del Comitè d’Arbitratge.
    • 11.30h – Pausa.
    • 11.50h – Presentació i aprovació, si s’escau, de la Memòria d'Activitats corresponent al Pla d'Acció 2023.
    • 12.15h – Presentació i aprovació, si s’escau, dels comptes i balanç econòmic del 2023.
    • 12.30h – Debat i aprovació, si s’escau, del Pla d’Acció 2024.
    • 13.10h – Debat i aprovació, si s’escau, del Pressupost 2024.
    • 13.30h – Pausa per dinar.
    • 16.00h – Presentació, debat i votació de les propostes de resolució.
    • 17.30h – Elecció de càrrecs.
    • 17.50h – Designació del lloc de la propera Assemblea General.
    • 18.00h – Torn obert de paraules.
    • 18.30h – Cloenda.

Inscripció
    • Per motius logístics, us demanem que us inscriviu a l'assemblea abans del 3 d'abril de 2024 (inclòs) des d'aquest enllaç: https://info223392.typeform.com/to/RpW709lP
    • Si teniu dificultat per inscriure-us online, podeu adreçar-vos al telèfon 93 209 35 36.

Dret a vot
    • D'acord amb el Reglament d’Assemblees d'AIC, tenen dret a vot totes les persones sòcies amb una antiguitat superior a tres mesos i que estiguin al corrent de la quota de pagament. Si tenen una antiguitat inferior només tindran dret a veu.
    • Només tindran dret a vot durant l’Assemblea les persones acreditades el dia de l’Assemblea.
    • Les persones sòcies amb dret a vot podran rebre fins a 2 vots delegats d'altres socis/es amb dret a vot. Els vots delegats s'hauran d’enviar per correu electrònic a la Comissió Preparatòria de l'Assemblea (CPA), fins el 3 d'abril de 2024 (inclòs), a l’adreça electrònica info@amnistiacatalunya.org, indicant nom, cognoms i còpia del DNI de la persona atorgant; i nom, cognoms i DNI de la persona a qui es delega el vot.

Propostes de resolució
    • Les propostes de resolució hauran d'arribar a la CPA amb data límit 17 de març de 2024 (inclòs).
       Cal enviar-les a l'adreça electrònica info@amnistiacatalunya.org omplint aquesta plantilla.

Elecció de càrrecs
    • Junta Directica (JD): 8 vacants (presidència, tresoreria i 6 vocalies). En aquesta assemblea finalitzen el seu mandat: Blanca Hernández (presidència), Joan Vilella (tresoreria) i Quim Ruiz (vocalia).
    • Comitè d’Arbitratge: 4 vacants. En aquesta assemblea finalitzen el seu mandat: Antoni Adrover i Carme Vicente.
    • Comitè de Control i Assessorament Financer: 3 vacants.
    • Mesa de l’Assemblea de 2025: 2 vacants (presidència i vicepresidència).
    • Lloc de celebració de l'AG 2025: vacant.
    • D'acord amb el Reglament d’Assemblees d'AIC, les persones candidates a la Presidència i a la Tresoreria hauran de tenir una antiguitat mínima de dos anys com a sòcia o soci d’AIC o de la Secció Espanyola. Les persones candidates a Vocalies de la JD, a d’altres comitès o a la Mesa de la propera Assemblea, hauran de tenir una antiguitat mínima d’un any. Totes les candidatures han de comptar almenys amb el suport d'una estructura d'AIC o 10 persones sòcies amb dret a vot.
    • Les candidatures a les vacants hauran de presentar-se a la CPA amb data límit de 17 de març de 2024 (inclòs). Cal enviar-les a l'adreça electrònica info@amnistiacatalunya.org complimentant aquesta plantilla i gravant la seva vídeo-candidatura.
    • Si les candidatures presentades en aquest termini són inferiors al nombre de vacants i es compleixen els requisits, la CPA podrà admetre noves candidatures fins a mitja hora abans de l'elecció de càrrecs vacants.

Blanca Hernández Martín - Presidenta d'Amnistia Internacional Catalunya

............................................................................

+ CONVOCATORIA EN CATALÀ  (PDF descarregable)

+ CONVOCATORIA EN CASTELLANO  (PDF descargable)