A Amnistia Internacional necessitem gent com tu

Som una organització d’activistes, que lluitem i defensem els drets humans de totes les persones arreu del món. Més de 2.200 persones participen a grups d’activistes arreu de l’Estat espanyol, i més de 1.300 persones ho fan de forma individual al seu entorn per portar les campanyes pels drets humans més lluny.

Als seus pobles i ciutats, a les universitats, als seus llocs de treball… Les activistes fan una feina molt diversa: organitzen accions de mobilització, activitats de sensibilització i conscienciació (com tallers, xerrades, debats o exposicions); treballen pels drets humans, convertint missatges d’odi en esperança; recullen suports per pressionar governs i autoritats i aconsegueixen aliances amb altres entitats per ser més fortes; entre d’altres.

Sense el seu suport, la nostra feina no seria possible.

Vols ser activista d’Amnistia Internacional Catalunya?

• Col·labora com i quan tu vulguis. De forma regular o puntual, presencial o online, en grup o individualment. El nostre activisme és flexible!
  • Aporta el millor de tu. Pots fer tasques específiques (comunicació, incidència política, educació en drets humans, aliances amb altres ONG, art...) o participar en el disseny i la implementació d’accions de sensibilització i mobilització.
  • Dedica el temps que puguis. Des d’1 hora al mes fins a 2 o 3 hores a la setmana. Tu tries el teu nivell de compromís i dedicació!
  • Participa directament de les campanyes d’Amnistia Internacional. Nosaltres posem les nostres investigacions i t’oferim formació i propostes de mobilització. Les activistes les fan realitat al seu entorn!
  • Millora la vida de milers de persones arreu del món. Amb l’activisme, lluites per garantir els drets humans de persones amb noms i cognoms de tot el món.

Per la nostra part, farem tot el possible per tal que el teu activisme sigui una experiència enriquidora i plena d’aprenentatges!