Arriba una nova edició del Mercat Solidari pels drets humans al Poblenou (Barcelona)

Amnistia Internacional Catalunya organitza dissabte 22 i diumenge 23 d’octubre una nova edició del Mercat Solidari pels drets humans. El Mercat, que enguany arriba a la 21a edició, es farà com sempre al barri del Poblenou de Barcelona i serveix per enfortir la feina de l’associació i les campanyes pels drets humans arreu del món.

Les persones interessades podran comprar roba, llibres, joguines i altres objectes de segona mà a preus assequibles.

Tot el que s’hi recapti anirà destinat íntegrament a finançar les activitats de l’organització i a més hi haurà esmorzar o berenar amb un bon assortit de pastes, pastissos i melmelades artesanes. Aquesta acció té la col·laboració del Casal de Barri de Poblenou, que acollirà el mercat, i l'Associació de Veïns i Veïnes del Poblenou.

Horari - Entrada lliure:
Dissabte 22 d’octubre, de 12.30 a 20h
Diumenge 23 d'ocrubre, d’11 a 14.30h

Lloc: Casal del Barri de Poblenou (Rambla de Poblenou, 49, Barcelona)