Logo de Amnistia Internacional
CABECERA
CONTENIDO

Newsletter mensual

Amnistia Internacional Catalunya envia amb periodicitat mensual una newsletter (enllaç al darrer butlletí enviat) amb informacions d'actualitat i activitats d'agenda previstes a tot el territori català. Aquesta informació es fa arribar als socis i sòcies d'AIC, entitats, institucions i mitjans de comunicació interessats.

Si aquest és el teu cas, envia les teves dades (nom i cognoms, mitjà de comunicació, institució o entitat, correu electrònic i telèfon de contacte) a info@amnistiacatalunya.org i t'apuntarem perquè el rebis cada mes.

Premsa i mitjans

Posa't en contacte amb el nostre equip de comunicació per rebre regularment comunicats, notes de premsa, declaracions i els informes que treu a la llum Amnistia Internacional, i per  tenir a la teva disposició el nostre equip de portaveus. Telf: 93 209 35 36 ext 2.
Envia les teves dades (nom, cognom, mijà de comunicació, correu electrònic, població i telèfon de contacte) a info@amnistiacatalunya.org.

Inici  Posa't al dia!

Posa't al dia!

Des de setembre del 2009, Amnistia Internacional Catalunya té pàgina a Facebook, amb notícies, vídeos, fotos, informació sobre actes de carrer, accions urgents i bones notícies. Gairebé 5.000 persones ja ens segueixen!
+ Consulta quins grups locals d'AIC també tenen pàgina són a Facebook

Des del maig de 2011, AIC té perfil a Twitter. Segueix-nos per notícies d'actualitat i agenda, seguir actes o xerrades a distància i estar al dia del treball d'AI en altres països.

Al canal d'Amnistia Internacional Catalunya trobaràs vídeos de les nostres accions de carrer, denúncies a violacions de drets humans i enllaços a altres vídeos i espots de l'organització a la xarxa. Segueix-nos

Estem presents en aquesta xarxa social des de desembre de 2013. Vols saber què fem, com és el nostre dia a dia? T'ho explicarem amb les nostres fotografies

Al juliol de 2010, AIC obre perfil i galeria d'imatges per compartir fotografies d'accions i esdeveniments que organitza o bé on hi participa. Ja hi tenim un miler de fotos i 20 àlbums.

Des d'aquest enllaç podeu consultar els últims números de la revista publicada per EDAI (Editorial Amnistia Internacional) per a Espanya i Amèrica Llatina. Té una periodicitat trimestral i una tirada de 72.000 exemplars.

El nostre canal RSS et manté al dia de totes les notícies específiques d'AIC. És una forma d'accedir als continguts del web que canvien regularment i també, si vols, per mostrar-los en el teu lloc web. Subscriu-te al canal RSS

Escolta el nostre informatiu setmanal i subscriu-te en format RSS i podcast. Notícies d'Amnistia Internacional mitjançant informatiu d'àudio (podcast) en versió castellana, produït en col·laboració amb la Unión de Radios Libres y Comunitarias de Madrid

I a les xarxes socials