Logo de Amnistia Internacional

Tens 4 hores?

Inici  Col·labora  Associa't

Associa't

Vols formar part d'Amnistia Internacional?

13/7/2009 Acte de la campanya "Saps a què es juga a la Xina?" a la Ciutadella © Quim Roses (Imagen en Acción)
03/10/2009 Acte del Grup de Barcelona pels defensors de drets humans de Colòmbia © Carme Turull - AIC 2009

Amnistia Internacional és independent econòmicament i política de tot govern, ideologia política, interès econòmic i creença religiosa.

I per mantenir la seva independència i transparència no rep subvencions de cap estat, ni govern, ni partit polític: només es finança amb la col·laboració i la participació de persones de tots els països que volen un món en el qual tots puguem gaudir dels drets humans.

Entrar a formar part d'Amnistia Internacional és molt més que pertànyer a una ONG.

És lluitar pels drets humans, tots, els civils i polítics però també els econòmics, socials i culturals (habitatge, salut, educació...); és mobilitzar-se contra la tortura i els maltractaments arreu del món, o les execucions i el reclutament de nens i nenes soldat, la privació de llibertat per tenir idees pròpies i expressar-les...

Quan formes part d'Amnistia Internacional, entres a formar part d’un moviment d’abast global de més de 3 milions de persones arreu del món i la teva veu se suma a moltes altres a l’hora de fer pressió per aconseguir canvis.

Associa’t

I a les xarxes socials