Logo de Amnistia Internacional

Col·labora

Inici  Col·labora

Col·labora

Que puguem seguir treballant pels drets humans des de la independència i la llibertat d'acció, també depèn de tu

Acte sobre la Xina el 8 de juny de 2008 del grup de Tarragona © AIC Tarragona 2008

Amnistia Internacional és independent de tot govern, ideologia política, interès econòmic i creença religiosa. I per mantenir aquesta independència d'acció i transparència no rep subvencions de cap estat, només es finança mitjançant la col·laboració i la participació de persones de tots els països que volen un món en el qual tots puguem gaudir dels drets humans.

Amnistia Internacional no es limita a mostrar la indignació que desperten els abusos contra els drets humans, sinó que fomenta l'esperança en un món millor a través de les accions públiques i la solidaritat internacional.

Ajuda'ns a posar fi als abusos contra els drets humans
mobilitzant els nostres membres i simpatitzants perquè pressionin a governs, grups armats, empreses i organismes intergovernamentals.

Ens pots ajudar de moltes maneres: fent un donatiu, sumant-te a Amnistia Internacional o emprenent accions de defensa dels drets humans.

Sessions informatives a Barcelona

Mensualment, l'oficina d'Amnistia Internacional Catalunya en coordinació amb el grup local de Barcelona-L'Hospitalet organitza sessions informatives per explicar les diferents maneres de col·laboració amb la organització: des d'esdevenir activista d'un grup local, fins a particpar en alguns dels grups especialitzats, ser voluntari/a esporàdic/a o apel·lant de la xarxa d'accions urgents.

Per a més informació, consulta l'agenda amb les activitats d'AI a Catalunya o bé escriu a info@amnistiacatalunya.org

I a les xarxes socials