Principal > El Grup d'educació

2010 - Premi Proteus d'Ètica

"El Grup d'Educació d'Amnistia Internacional Catalunya va rebre ahir a la nit el Premi Proteus d'Ètica al millor projecte pedagògic per transmetre i defensar, des de fa 26 anys, els valors dels drets humans a les escoles i en tot l'àmbit educatiu."
El Periódico, 16/12/2010

"En la categoria de Projecte Pedagògic, el Jurat va voler reconèixer la tasca desenvolupada pels Grups d’Educació d'Amnistia Internacional. Alfonso López Borgoñoz, president de l'ONG a Espanya, i Josep Vicenç Mestre, del Gurp d’Educació d'AI Catalunya, van ser els encarregats de recollir el guardó en representació de tots els Grups d’Educació d'Amnistia que arreu d’Espanya treballen 'per la transmissió dels valors dels drets humans'. (...) Els Premis Proteus d'Ètica són una iniciativa sorgida el 2009 per destacar la contribució en valors a la societat de persones institucions. Amb aquests guardons, el segell pretén fer un pas més en la missió per la qual es va crear el 2008: apropar l’ètica a la societat."
Clade (
www.grupclade.com), 22/12/2010