Treballa amb nosaltres

Si estàs interessat/ada a treballar en la defensa dels drets humans i formar part del nostre equip, consulta les nostres ofertes de feina i de voluntariat.

Coordinador/a d'equips de captació de socis/es - Barcelona

L'objectiu principal del lloc és la gestió dels equips de captadors/as de socis i sòcies al carrer, que inclou el seguiment diari, avaluació de l'acompliment dels equips de captadors/es de Barcelona i la implementació de canvis en el terreny per assegurar el compliment dels objectius de captació.

S'ofereix remuneració bruta anual de 34.413,88€. Jornada laboral de 40 hores setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres. El contracte serà indefinit amb un període de prova de dos mesos. El lloc de treball està situat a Barcelona i la persona seleccionada haurà de tenir disponibilitat per viatjar.

Termini de presentació de candidatures: 18 d'agost de 2019

Captador/a de socis/es al carrer per a diàleg directe - Barcelona (matí)

Treballa tot l'any, amb contracte fix-discontinu d'Amnistia Internacional, 25 hores, de dilluns a divendres als matins. Sou FIX mensual de 1.351,77 euros bruts en 12 pagues.

Captador/a de socis/es al carrer per a diàleg directe - Barcelona (tarda)

Treballa tot l'any, amb contracte fix-discontinu d'Amnistia Internacional, 25 hores de treball, de dilluns a divendres a la tarda. Sou FIX mensual de 1.351,78 euros bruts mensuals en 12 pagues.

Cap d'equip de captadors/es al carrer - Tarragona (matí i tarda)

Treballa tot l'any, amb contracte fix-discontinu d'Amnistia Internacional, 28 hores, de dilluns a dijous en horari de matí i tarda. Sou FIX mensual de 1.813,15€ bruts en 12 pagues.

Captador/a de socis/es al carrer per a diàleg directe - Tarragona (matí)

Treballa tot l'any, amb contracte fix-discontinu d'Amnistia Internacional, 25 hores de feina, de dilluns a divendres pel matí. Sou FIX de 1.351,77€ bruts en 12 pagues.

Ofertes estatals i internacionals

Altres ofertes de feina de l'organització (estatal i internacional):